Anmeldelser

Anmeldelse fra Borbjerg Skole, 4. klasse:
Her er spillet blevet brugt i undervisningen i grupper af 3-5 elever eller som en del af bevægelse i en stafet. Deres matematiklærer fortæller om spillet:
“Eleverne var vilde med de gule kort, fordi der er bevægelse og billederne er meget fine!! ”

“Det er godt at man selv kan vælge sværhedsgrad og alle kan være med” 

“Man hygger sig med matematik”

“Jeg vil anbefale spillet til andre, for det er hurtigt, lærerigt og nemt at gå til for alle.”

Anmeldelse fra Lektor Knud Rasmussen og adjunkt Pernille Ladegaard Pedersen (Læreruddannelsen i Aarhus/ VIA University College):

“Multi Math er et velfungerende læringspil til matematikundervisningen i indskolingen. Det specielle ved spillet er, at eleverne ikke behøver at have knækket læsekoden for at kunne spille spillet, men spillet fungerer intuitivt gennem afkodning af illustrationerne i spillet.”

“Alt i alt taler Multi Math ind i elevernes begrebsverden og forståelseshorisont – både når det gælder indhold og det rent visuelle i spillet. Det er et godt spil, der giver mulighed for mange timers matematisk tænkning inden for et lærende fællesskab.”

Læs hele anmeldelsen her.

Anmeldelse fra Midtdjurs Friskole
Spillet er blevet brugt i deres samlæste klasser 1-2. klasse og 5.-6.-7. klasse. En lærer fortæller:

“Det er et rigtig godt spil, der får eleverne til at mundtliggøre matematik. Det kan bruges både som det er i posen med de regler der er lavet, samt man kan få eleverne til at lave deres egne udgaver af reglerne. Man kan selv gøre niveauet sværere ved at ændre lidt på regnemetoderne på nogle af kortene eller sætte nogle krav til eleverne.

Alt i alt et super godt materiale til at supplere med i matematik undervisningen.”